Anaokulu

Çocuklarımızı öğrenme merakının yitirilmediği, bir çocuğun neler yapabildiğinin görüldüğü, sadece dinleyen değil süreçlere dahil olan, kendilerine ifade edebilen bir eğitim modeliyle iyilik, doğruluk, dürüstlük, merhamet, alçakgönüllülük, adâlet, sevgi gibi üstün ahlâkî niteliklerle yetiştiriyoruz. Erken çocukluk döneminde 36-60 ay grubundaki çocuklarımızı, gelişim ve öğrenme özelliklerini dikkate alarak, yaparak- yaşayarak bilişsel, sosyal-duygusal, dil, öz bakım gibi alanlarda destekliyor, geliştirdiğimiz bir öğrenme eko sistemi ile onları ilkokula hazırlıyoruz.

OKUL ÖNCESİNDE DİNİ EĞİTİMİ (Anaokulu hazırlık 3-4; Anaokulu 5-6 yaş)

Erken çocukluk döneminde Kur’an-ı Kerim başta olmak üzere, siyer ve temel ilmihal bilgilerinden oluşan programla çocuklarımızda güçlü ve gerçekçi bir din kültürü oluşmasını sağlıyoruz. Çocuklarımızın dini eğitimini diğer gelişim alanlarında bağımsız düşünmüyor; Ayrıca ileri düzey Kuran’ı Kerim eğitimi alma imkânı sunarak, çocuklarımızın hafızlık alt yapısını da oluşturmaktayız. Çocuğun merak duygusu ile soru sormasını iyi değerlendirip, okul öncesinde dini eğitimi oyunla harmanlanmış bir şekilde sunuyoruz.

Okulumuz, koruyucu, destekleyici ve destekleyici anlayışla hareketle fiziksel, duygusal, sosyal ve tedavi odaklı çalışmalar yürütmektedir. Güven ve samimiyet ilkesiyle hareket ederek, bunların içindeki birimleri ifade etmelerini teşvik ediyor ve onları destekliyor.

Rehberlik Birimiz; bireysel görüşmeler, sınıf rehberliği etkinlikleri, akran destek programları, seminerler ve değerler eğitimi gibi çeşitli hizmetler sunmaktadır. Amacımız, sorunların çözümüne sahip, genişletilebilir, eleştirel düşünebilen, empati kurabilen ve küresel bakış açısına sahip bireyler olarak büyümelerini sağlamaktır.

Öğrencilerin gelişimlerini belirleyerek, ihtiyaçlarının dinlenmesini destekleme planlı ve sistemli bir şekilde sunmak temel sorumluluklarımız arasındadır. Ayrıca ailelerle iş birliği içinde istikrar, devamlılığın yararını gözeten hizmet faaliyetlerini sürekli hale getirmekteyiz.

Öğrencilerimizin değişen dünyaya uyum sağlamalarını ve bilim ile teknolojinin getirdiği yeniliklere ahlaki değerlerle donanmış bireyler olarak cevap verebilmelerini önemsiyoruz.

Bu doğrultuda, Değerler Eğitimi ile Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi derslerimizi anlamlı metinler, düşünce çemberleri ve örnek olaylarla daha etkili hale getirdik. Okulumuz bünyesinde oluşturduğumuz değerler takımı  ile yeniliğe ilham veren, düşünmeye ve gelişmeye değer katan bireyler yetiştirmek için çalışmalarımıza devam ediyoruz.

Her öğrencimizin bireysel farklılıklarını göz önünde bulundurarak, onlara hem değer hem de beceri kazandırmayı hedefleyen eğitim anlayışımızı sizlerle paylaşmaktan büyük mutluluk duyuyoruz.

Başakşehir Final Okulları Yabancı Diller Bölümü olarak amacımız, öğrencilerimizin dil potansiyelini ortaya çıkararak yabancı dili doğal akışı içinde öğrenmelerini sağlamaktır. Anaokulunda haftada 8 saat İngilizce ve 2 saat Almanca eğitimi sunulmaktadır. Alanında uzman ve ana dili İngilizce olan öğretmenlerimizle, dijital platformlarla desteklenen eğitim modelimiz sayesinde dil becerilerini hem teorik hem de pratik olarak geliştirme imkânı sağlıyoruz. Hedefimiz, öğrencilerimize yabancı dili hayatın içinde kullanabilecekleri ortamlar sunarak, dili sadece bir ders olmaktan çıkarıp kendilerini özgürce ifade edebilecekleri bir araç haline getirmektir.

Okulumuzda verilen Görsel Sanatlar dersi, öğrencilerin zihinsel gelişimine katkıda bulunarak estetik bilinç ve ifade yeteneği kazanmalarını sağlar. Her yıl öğrencilerimizin çalışmaları çeşitli mekânlarda sergilenerek özgüven ve yaratıcı düşünme becerilerini geliştirmelerine yardımcı olur. Programımız, görsel okuryazarlık, sanat kavramları, kültürel miras bilinci ve sanatın diğer disiplinlerle ilişkisini kapsar. Hayal gücünü destekleyen özgün projeler ve sergilerle zenginleştirilmiştir.

 
4o

Müzik dersi, çocukların bilişsel, duygusal ve sosyal gelişimini destekler. Anaokulundan 4. sınıfa kadar müzikle tanışmalarını ve enstrüman çalmaya teşvik edilmelerini amaçlarız. Beden perküsyonu, ritim ve şarkılarla hafızalarını güçlendirir, doğayı ve değerleri öğrenmelerine katkı sağlarız. Müzik, çocukların kendine güvenen bireyler olarak yetişmesine yardımcı olur. 

İlkokul beden eğitimi derslerimizde, öğrencilerimizin fiziksel becerilerini, özgüvenini ve takım ruhunu geliştirmeyi amaçlıyoruz. Jimnastik ile denge, esneklik ve koordinasyonu desteklerken, eğitsel oyunlarla sosyal becerilerini güçlendiriyoruz. Yüzme derslerinde suya uyum, temel teknikler ve nefes koordinasyonu çalışmaları yaparak öğrencilerin yıl sonunda yüzme becerisi kazanmasını hedefliyoruz.

 
4o 

Okulumuzda drama dersleri, öğrencilerimizin özgüvenini, topluluk önünde konuşma becerilerini ve empati yeteneklerini geliştirirken, takım çalışmasını da teşvik eder. Drama sayesinde beden dilini etkili kullanmayı öğrenir, kendilerini daha rahat ifade eder ve doğaçlama yetilerini geliştirirler. Ayrıca, doğru nefes ve ses kullanımıyla diksiyonlarını güçlendirirler. Bu süreç, hayal gücünü besler, okuma-yazma becerilerini destekler ve sanatsal alanlarda gelişimlerine katkı sağlar. Drama, öğrencilerin kendilerini özgürce ifade etmelerine ve yaratıcı düşünmelerine olanak tanır. 

Anaokulundaki öğrencilerimiz, Final Smart Zone ve Final Maker müfredatına uygun Robotik ve Kodlama dersleri alacaklardır. Dersin amacı, öğrencilere hızlı gelişen teknoloji konusunda temel bilgi ve beceriler kazandırarak, bu teknolojileri günlük yaşamlarında etkin şekilde kullanabilen bireyler yetiştirmektir. Kodlama eğitimi, sebep-sonuç ilişkisi ve algoritma mantığını öğretmeyi hedefler. Ayrıca, teknoloji kullanımıyla ilgili değerler ve güvenlik bilinci kazandırarak, teknoloji üreten bir toplum yetiştirmeyi amaçlıyoruz.

Mutfak sanatları dersimiz, öğrencilere sağlıklı beslenme alışkanlığı kazandırırken, yaratıcılıklarını geliştirir. Dünya mutfaklarını keşfeder, kendi tariflerini oluşturmalarına fırsat veririz. Bu ders, görsel ve sağlık açısından faydalıdır.

WHATSAPP'TAN YAZ